Skip to main content

حفاظ شاخ گوزنی از یک سری میلگردهای کوچک و بزرگ ، با اندازه، شکل و نظم خاصی تشکیل شده اند. این میلگردها بصورت منظم در یک خط مستقیم به هم وصل می شوند. قسمت انتهایی حفاظ ها تیز و برنده است و بعد از اینکه از طریق جوشکاری به هم وصل شدند، حفاظ های شاخ گوزنی با جوش، co2با گاز جوش میدهیم که بسیار مقاوم ومحکم است که از جوش برق هم قوی و محکم است درموقع خرید حفاظ خود حتما به جوش حفاظ شاخ گوزنی نگاه کنید چون جوش برق ضعیف است حتمابا جوش co2با گاز جوش داده باشند. این حفاظ ها درون کوره پخت قرار می گیرند. سپس حفاظ ها آماده رنگ می شوند. حفاظ شاخ گوزنی شما را به رنگ دلخواه شما رنگ میکنیم رنگ الکترواستاتیک بهترین رنگ جهانی است که از گرما و سرما و رطوبت محافظت میکند.شما میتوانید رنگ حفاظ شاخ گوزنی خود را با نمای ساختمان ست کنیدرنگ کوره ای را روی حفاظ شاخ گوزنی میپاشیم و بعد آن را در کوره می گذاریم تا رنگ پخته ورنگ جذب حفاظ شود.

با افزایش رغبت مردم به استفاده از حفاظ شاخ گوزنی، شکل آنها نیز تنوع بسیاری پیدا کرده است. آراس حفاظ بزرگترین تولید کننده حفاظ نرده دیوار همراه با اجرا در سراسر کشور با کادری حرفه ای آماده خدمت گذاری برای امنیت منازل و دفاتر کاروهمچنین باغ و ویلای شما می باشد.امروز صنایع فلزی آراس حفاظ با تکیه بر تجربه چندین ساله خود موفق به تولید بهترین نوع حفاظ های شاخ گوزنی شده است که هم از لحاظ طراحی امن ترین و نفوذ ناپزیرترین است و هم از نظر زیبایی و استحکام، بهترین است. حفاظ شاخ گوزنی که ایمن ترین نوع حفاظ روی دیوار در حال حاضر هستند طراحی و عرضه میگردد.حفاظ شاخ گوزنی به تقاضای مشتری حفاظ استاندارد را به قطعات کم یا زیاد و یا ارتفاع آن را کم یا زیاد میکنیم که مورد دلخواه مشتری باشد. شرکت های مختلفی هستند که طرح های مختلفی تولید میکنندکه به حفاظ شاخ گوزنی شباهت ندارد که سارقان به راحتی میتوانند وارد منزل باغ،باغچه،ویلا یا شرکت شوند. ما این حفاظ ها را به شما تضمین میکنیم تا خیالتان راحت باشد. بهتر است بدانید که حفاظ شاخ گوزنی بر روی بستر های مختلف از جمله دیوارهای فلزی و یا کامپوزیت های گوناگون قابلیت اتصال را دارند و این امر سبب شده است از آنها بتوان در محیط های مختلف استفاده کرد.حفاظ شاخ گوزنی در صنعت، از میلگرد های شمشی و فولادی ساخته می شوند. ابعاد ارتفاعی که در ساخت قطعات شاخ گوزنی استفاده می شود در سایز بندی های استاندارد از “پنجاه” سانتی متر تا “یک متر و بیست” سانت برش داده می شوند و برای اینکه حفاظ شاخ گوزنی امنیت بیشتر و‌ موانع بهتری ایجاد کند نوک میله گرد آن را با گیوتین تیز می کنند که مانند سوزن و تیغ “بوته خار آهنی” می شوند و اجازه عبور به افراد و حیوانات را نمی دهند.

نرده آهنی سر دیوار یا همان حفاظ شاخ گوزنی یکی از محصولات حفاظتی بسیار کاربردی محسوب می شود که با نصب و اجرای نرده کشی آن بر روی تمام مدل دیوارها می توان سبب تضمین امنیت ورودی دیوار گردد. انواع بهترین حفاظ روی دیوار را می توان با توجه به شرایط قرارگیری ساختمان سفارش داد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید.از مزایای ساخت حفاظ شاخ گوزنی معمولا از رنگ و جوش ابتدایی به کار برده میشود وزن حفاظ شاخ گوزنی به علت رقابتی بودن بازار بسیار پایین بوده واین وزن روی کیفیت نرده موثر است. حفاظ های شاخ گوزنی دارای کاربرد های مختلفی هستند. برای نصب حفاظ شاخ گوزنی به تجربه و تخصص خاص نیاز این که کاربسیار دشواری است و کار هر کسی نیست به دلیل اینکه این حفاظ دارای شاخه های تیز و برنده هستند فردی که آنها را نصب میکند ممکن است دچار صدمه شود و در نتیجه برای نصب حفاظ شاخ گوزنی باید از نصاب با تجربه و ماهر کمک گرفت تا آسیب های موجود کاهش پیدا کند.

به منظور تولید حفاظ دیوار از بهترین نوع از فلزات بهره گرفته شده است. استفاده از آهن موجب افزایش طول عمر و همچنین کیفیت نرده روی دیوار شده است. انواع مختلفی از این محصول با تنوع رنگی گسترده ای نیز بازار عرضه شده اند تا تمام مصرف کنندگان بتوانند مطابق با رنگ دیوارها و نمای ساختمان اقدام به تهیه این محصول کاربردی نمایند و از آن بهره مند شوند.انواع حفاظ روی دیوار عبارتانداز :حفاظ دیوار لیلیوم ،حفاظ دیوار بوته ای، حفاظ دیوار آبشاری،حفاظ دیوار نیزار، وحفاظ دیوار نخل مرداب ،حفاظ شاخ گوزنی در شمال یا جنوب چه درهوای مرطوب استحکام بالایی دارد و دچار زنگ زدگی نمیشود.در امنیت و زیبایی و استحکام حرف اول را میزند. درهنگام خرید به یک نکته توجه داشته باشید اول حفاظ را نگاه کنید که شاسی آن از پروفیل نباشد چون بازاری ها از پروفیل استفاده میکنند پروفیل قوطی تو خالی است و به مرور زمان در اثر آب و هوا وباران از داخل پروفیل زنگ میزند و روی دیوار زنگ آب میشود و نمای ساختمان را خراب میکند بهترین حالت شاسی حفاظ شما از میلگرد باید باشد چون میلگرد توپر است و به هیچ عنوان زنگ آبه نمیزند.

حفاظ شاخ گوزنی و کاربرد آن در ساختمان

به طور کل حفاظ ها انواع متنوعی دارند اعم از آبشاری، بوته ای ،سرنیزه ای ، شاخ گوزنی ولیلیوم وحفاظ نخل مرداب میباشند که حفاظ های شاخ گوزنی از بهترین ومدرن ترین حفاظ های دیواری میباشد که در ارتفاع 50 الی120هستند وارتفاع 70وعرض50 استاندارد است.یکی از ویژگی‌های حفاظ شاخ گوزنی امروز در جامعه وقتی قیمت ابزاربالا میرود وتورم بالا میرود یکی از دغدغه های مردم واکثر افراد جامعه دارند محافظت از خانه و محل کار یا باغ و ساختمان خود میکنند از دوربین های مدار بسته و دزد گیر استفاده میکنند.شرکت آراس حفاظ حفاظی را به شما پیشنهاد میکند که از نظر نیروی انتظامی تایید شده است، ومیتواند از محل زندگی یا کار شما به نحو احسن مراقبت کند و زیبایی ببخشد. جوشکاری با الکترود نیازی به مهارت خاص ندارد و هزینه های تعمیر و نگهداری پایینی دارد در محل هایی که برق شهری وجوددارد میتوانید از این نوع جوش استفاده کرد هزینه ی خرید الکترود نسبت به سایر روش های جوش کمتر است علاوه بر این دستگاه اینورتر که به جوش الکترود به کار میرود دستگاهی ارزان و در دسترس می باشد عیب این روش جوشکاری همان زائده اضافی گل جوش است که در محل جوش ایجاد میشود اگر این زائده را برطرف کنند محل آن با گذشت زمان دچار پوسیدگی میگردد. یکی از بهترین روش های اتصال شاخه های حفاظ شاخ گوزنی به یکدیگرجوش co2است هنگامی که برای اتصال قطعات حفاظ از این روش استفاده میشود ضعف نقاط اتصال کاهش می یابد در جوشکاری co2 کل جوش وجود ندارد به همین علت جوشکاری میتواند نقطه جوش های دقیق تری را ایجاد مینماید یکی دیگر از مزایای نداشتن کل جوش عدم نیاز به فرزکاری است به این ترتیب مشکلات کنده شدن رنگ پس از رنگ کاری و زنگ زدگی در محل جوش ایجاد نمیشود. استفاده از جوشکاری co2باعث میشود تا حفاظ مقاومت و استحکام بیشتر داشته باشد. و رنگ های حفاظ شاخ گوزنی به دو صورت1-مایع روغنی 2-الکترواستاتیک کوره ای است که بهترین نوع رنگ آن الکترواستاتیک کوره ای میباشد.اکثر مردم تا وقتی که اموالشان توسط سارقان به سرقت نرود به فکر امنیت اموال یا باغ یا باغچه یا شرکت و ساختمان خود نیستند آراس حفاظ به شما بهترین حفاظ یعنی حفاظ شاخ گوزنی را پیشنهاد میکند که خیالتان از بابت امنیت ساختمان،.. استقامت و زیبایی راحت شود. حفاظ شاخ گوزنی که آراس حفاظ در اختیار مشتریانش میگذارد یکی از مقاوم ترین و زیباترین حفاظ هایی است که در ایران وجود دارد وهوادارن بسیار زیادی دارد و بیشتر مردم برای امنیت ساختمان های خود از آن استفاده میکنند.

ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی

از دیگر ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی استاندارد بودن رنگ الکترواستاتیک این حفاظ هاست و این رنگ به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمیشود و این رنگ در کوره پخته میشود و رنگ مانند چسب به آن میچسبد. ارتفاع و عرض مناسب جوش دوطرفه سایز میلگرد 10تراکم 10یا12میباشد.یکی از مواردی که میتواند بر امنیت خانه شما تاثیر گزار باشدرا میتوان امنیت حیاط بیرون منزل دانیت که بیشترین خطر از این بخش خانه را تهدید خواهد کرد،جهت حفظ امنیت خانه از طرف حیاط میتوانید از بهترین روش جلوگیری از ورود سارقان به حیاط خانه از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنید .حفاظ شاخ گوزنی میتواند بهترین انتخاب برای حفظ ایمنی خانه ادارات ،باغ ها،ویلاها،مناطق نظامی ومسکونی باشد.

حفاظ شاخ گوزنی

خدمات نصب حفاظ شاخ گوزنی

درنصب این حفاظ ه دستگاه جوش تاثیروالویت دارد یکی از مواردی که باعث جلب توجه این حفاظ هاست تراکم میله هایی است که درهم پیچیده اند همچنین عامل موثر در حفاظ های شاخ گوزنی آراس حفاظ ارتفاع وجنس آن است وعلاوه بر اینکه تنوع بسیاری داردباید طوری باشدکه در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی دچارآسیب وتغییر رنگ وزنگ زدگی نشود.و تا سال های طولانی همانند روز اول روی دیوار یا پنجره شما بدرخشد. همان طور که مشاهده میکنید در پایین دو نمونه از عکس های حفاظ شاخ گوزنی یک متر را گذاشته ایم تا خیال شما را از حفاظ های شاخ گوزنی آراس حفاظ راحت کنیم.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

همانگونه که تاکنون شما با شاخ گوزنی روبه رو شده اید که شاخ گوزنی ها شباهت بسیاری باهم دیگر دارند ساختار و تراکم آنها از شاخه های اسکلتی از وسط آنها قرار گرفته است که بعد از آنها با شاخه های کوچکتر به فاصله بسیار کم به هم متصل میشوند که هم عرض آنها را پر میکنند و هم طول آنها را پر میکنند که سارقان نتوانند وارد حریم شخصی شما شوند بعضی از شاخ گوزنی ها کم تراکم هستند که اکثر بازاری ها آنها را تولید میکنند و امنیت این حفاظ ها بسیار کم تر از حفاظ های پر تراکم است و سارقان به راحتی از آن عبور میکنند. از نظر کارشناسان آراس حفاظ هر چقدر تراکم حفاظ بیشتر باشد امنیت آن حفاظ بیشتر است. کارشناسان ما در محل مورد نظر شما حضور می یابند و از نظر موقعیت مکان شما به شما پیشنهاد میدهند که کدام تراکم برای شما مورد اطمینان تر است. تراکم یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده میزان امنیت حفاظ شاخ گوزنی که با افزایش در هم رفتگی و افزایش باز دارندگی این حفاظ انجام میشود علاوه بر ظاهر حفاظ شاخ گوزنی براساس تراکم نیز در انواع مختلفی تولید میشود که شما آنها را انتخاب میکنید. شرکت آراس حفاظ برای اینکه خیال شما را راحت کند حفاظی را برای شما با میلگرد استاندارد و فابریک و با رنگ بسیار پیشرفته امروزه با رنگ الکترواستاتیک یا رنگ کوره ای که بسیار رنگ جالب و امروزی است که رنگ در کوره پخته میشود و بسیار بادوام و مقاوم است آراس حفاظ کاری را به شما تحویل میدهدکه انگار خودش میخواهد از آن استفاده کند و بهترین حفاظ را به شما پیشنهاد میکند. شرکت آراس حفاظ از موقعی که سفارش شما را قرارداد کرده تا موقع ساخت و نصب کمتر از یک هفته بابالاترین کیفیت سفارش را به شما تحویل میدهد. این شرکت بدون واسط است و به طور مستقیم سفارش شما را ثبت میکند.

دراین حفاظ ها ابتدااز میلگرد 10استفاده میشودحفاظ با شاسی میلگرد وحفاظ با شاسی پروفیل از انواع حفاظ های رو ی دیوار از نظر نصب تقسیم بندی میشوند.شاسی کشی از موارد مورد توجه درنصب میباشد.حفاظ شاخ گوزنی:1-شیک وزیبا بودن ظاهر آن 2-مقرون به صرفه بودن و قیمت مناسبی که دارد 3-امنیت واستحکام بالا 4-تنوع درمدل وطرح ورنگ آن 5-دسترسی راحت به آن 6-نصب ساده وسریع آن ما سعی بر این داریم در این مقاله تمام مشخصات را به شما اراِیه دهیم تا شما با انتخاب صحیثح و اطمینان به ما از این حفاظ ها بهره مند شوید سفارش شما از ما اعتماد شما به ماست پس با اعتماد خود به ما خریدتان را ایمن تر قیمت نرده روی دیوار شاخ گوزنی همانند شاخ های گوزن خانه های شما را امن می کند و بیست و چهار ساعت شبانه روز خانه و ویلای شما را حفاظت می کند. قیمت نرده شاخگوزنی متری را می توانید تنها با یک تماس از کارشناس فروش ویژه خواستار باشید. قیمت فروش مستقیم نرده شاخگوزنی از صنایع فلزی آراس حفاظ برای شما مقرون به صرفه خواهد بود..

یک نسخه از لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی 1401

شرح خدمات وکالا تراکمشماره میلگردقیمت واحد هر متر(تومان)
حفاظ شاخ گوزنی ارتفاع 70سانتی متر20ردیف9با ما تماس بگیرید
حفاظ ارتفاع 80سانتی متر20ردیف9با ما تماس بگیرید
حفاظ ارتفاع 90سانتی متر20ردیف9با ما تماس بگیرید
حفاظ ارتفاع 100سانتی متر 20ردیف9با ما تماس بگیرید
حفاظ ارتفاع 110سانتی متر20ردیف9با ما تماس بگیرید
حفاظارتفاع 120سانتی متر 20ردیف9با ما تماس بگیرید

4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
4 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی خدابنده
10 ماه قبل

سلام آقای احسانی وقتتون بخیر کیفیت حفاظ شاخ گوزنی که برامون نصب کردید عالی بود من خیلی راضی بودم.

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x