Skip to main content

حفاظ بوته ای خار دار همان طور که از نامش پیداست نوعی از حفاظ بالای دیوار است که ظاهری شبیه بوته خاردارد.حفاظ بوته ای یکی از بهترین انواع حفاظ جدید برای ممانعت از ورود غیر مجاز به ساختمان،ویلا،باغ،باغچه ویا..است بسیاری از ما روش های مختلفی رابرای افزایش امنیت ساختمان مسکونی یا تجاری خود انجام میدهیم. امروزه بناها همخوانی کافی ندارد و این موضوع نه تنها از میزان ظرافت و زیبایی ساختمان کم میکند بلکه ضریب امنیت بالایی هم ندارد، به همین دلیل معماران در طراحی نما به این نتیجه رسیده اند که باید از نسل جدیدتری از حفاظ ها وجود داشته باشند. اگر به دنبال حفظ امنیت خانه یا حیاط منزل خود باشید ما به شما حفاظ شاخ گوزنی بوته ای را پیشنهاد میکنیم. چون از همه لحاظ بر روی دیوار پرتراکم تر از همه شاخ گوزنی ها خودش را نشان میدهد. حفاظ بوته ای به دلیل شباهت بسیار زیادی که به بوته های خاردارطبیعت دارد بر روی دیوار مانند بوته ی گل دیده میشود. شرکت شاخ گوزنی آراس حفاظ به شما حفاظی میدهد که از طراحی منظم ودقیق آنها را چیدمان کرده است وآنها را با ظرافت خاصی کنار هم جوش داده است که حفاظ بوته ای که امنیت ساختمان شما تلاش میکند که شما را راضی و خوش حال میکنیم. حفاظ بوته ای یکی از پر طرفدار ترین حفاظ های شاخ گوزنی است که از لحاظ زیبایی و قدرت و کم هزینه تر از حفاظ های دیگر است. حفاظ بوته ای حفاظ پر تراکم حفاظ شاخ گوزنی است که با تراکم 19 در بازار عرضه میشود.حفاظ بوته ای با ارتفاع ۵۰تا۱۲۰ساخت یا تولید میشود. حفاظ بوته ای حفاظ نسل امروزه بشر است که دقیقا به همین شکل قدمت زیادی دارد ودر اماکن ،تراس یا حیاط ساختمان ،یا بالکن استفاده میشود که با نوک تیز آنها کسی وجود نمیکند که نزدیک آن شود .این حفاظ ها به رنگ استاتیک آغشته و در کوره پخته میشوند که بسیار رنگ آنها مستحکم و بادوام میشود وخیال شما را از هر گونه زنگ زدگی و لب پر شدن رنگ راحت میکند.این نوع حفاظ ها از خاصیت ضد زنگ بودن یا ضد ضربه بودن بهره مند میباشد.

قیمت حفاظ بوته ای بر حسب متر طول و ارتفاع تولیدی مورد محاسبه قرار میگیرد. بعضی از مشتریان بخاطراین که هزینه حفاظشان پایین باشد از طول و عرض آن کم میکنند و این کار بسیار اشتباه است چون اولین ضربه به خودتان میخورد چون از زیبایی آن کاسته میشود و سارقان به راحتی از آن عبور میکنند و وارد مکان شخصی شما میشوند.

حفاظ بوته ای هم از انواع حفاظ خاردار به حساب می‌آید و مانند حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک سپر امنیتی و ضد سعود بر روی دیوار قرار می‌گیرد و مانع بزرگی برای هر نوع ورود بی‌اجازه ایجاد می کندوقتی تمام شاخکها به هم متصل گردد دیگر امکان خم کردن یا باز کردن اجزای حفاظ عملا غیر ممکن می شود. بعضی از افراد برای امنیت خانه هایشان از سیم های خاردار استفاده میکنندولی توجه داشته باشید سیم خاردار علاوه بر ظاهر خشن و زشت ، بسیار راحت بوسیله ابزار ساده قیچی میشوند . علاوه بر استفاده از دیوار بلند ، نرده وسیم خاردار ، بعضی ها هم از شیشه شکسته بر روی دیوار استفاده میکنند که علاوه بر خطرناک بودن ، امکان ایجاد جراحت های شدید برای حیوانات ( گربه و پرندگان ) و سارق میشوند و به راحتی هم بوسیله یک چکش میشود آن را خرد کرد.یکی دیگراز شاخصه های حفاظ بوته ای (خاری)وجود شاخک های تیز و برنده فرعی در نقاط مختلف حفاظ است… که امکان دسترسی به شاخک های اصلی حفاظ بوته ای را بسیار دشوار و غیر ممکن می سازد. از نظر نصب هم مثل حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای نصبی آسان و بی‌دردسر دارد. نرده های بوته ای در ارتفاع‌های مختلف می‌توانند ساخته شوند.

طراحی حفاظ بوته ای بسیار جالب است و بهترین حفاظ از نظر ما حفاظ بوته ای است که به شما پیشنهاد میکنیم. حفاظ های قدیمی تداعی کننده حصار و زندان است و بسیار دلگیر است. در حالیکه حفاظ های بوته ای و نظیر آن طرح های بسیار زیبا و شکیلی دارد که با رنگهای متنوع به راحتی میتواند با نمای ساختمان شما هماهنگ شود.به طور خلاصه میتوان گفت حفاظ های قدیمی روی دیوار امروزه دیگر بعنوان حفاظ کاربرد ندارند و بیشتر برای ایجاد مانع در مکان هایی که دیوار طولانی و کوتاه دارند مانند پایانه های مسافربری یا زمینهای بزرگ کشاورزی و در بلوارها  استفاده میشوند.قیمت حفاظ بوته ای باکیفیت به واسطه آن بسیار ارزان و مناسب است، سهم عمده و قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص داده است. به منظور تولید حفاظ دیوار بوته ای از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه بهره گرفته اند و همین امر موجب شده تا این محصول را بتوان در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار داد. کیفیت بالا حفاظ بوته ای سبب شده تا این مدل از حفاظ روی دیوار را بتوان در شرایط مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید.

کاربرد حفاظ بوته ای

این حفاظ یکی از پر کاربرد ترین و محبوبترین حفاظ های مورد استفاده نام برده میشود. حفاظ بوته ای کاربرد های بسیاری دارند که باعث میشود استفاده از آن ها روز به روز افزایش پیدا میکند.این نوع حفاظ از مدل حفاظ هایی است که شما میتوانید به آسانی و مدت زمان بسیار کوتاهی آن ها را روی انواع مدل ها نصب و اجرا کنید.حفاظ بوته ای از مدل حفاظ های است که به نوع خود مدرن هستند.حفاظ بوته ای نه تنها بر روی دیوار بلکه روی پنجره ها ،و نیز فنس ها کاربری دارد.این حفاظ توسط دستگاه های پیشرفته تیز میشود که تیزی آن مانند چاقو است که به هیچ وجه امکان ندارد که کسی بتواند از آن عبور کند. آراس حفاظ به هیچ وجه از رنگ های مایع به حفاظ شاخ گوزنی بوته ای استفاده نمیکند زیرا رنگ های مایع غیر استاندارد هستند و از لحاظ استقامت کافی ندارند. آراس حفاظ با دستگاه های پیشرفته حفاظ هایی برای شما تهیه میکند که مشابه این حفاظ ها در هیچ جا مشاهده نمیکنید. حفاظ بوته ای شاید یکی از نزدیک ترین مدل ها به حفاظ شاخ گوزنی حفاظ آهنی میباشد که از میلگردنمره ۱۰ساخته میشود محصول تولیدی از مواد اولیه مناسب تهیه شده که پس از یک فرآیند مهندسی ساخته و بعد از بررسی کنترل کیفی به تولید نهایی میرسد. این محصول دارای ایمنی منحصر به فرد است که مورد تایید پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است و عبور از آن پس از نصب برروی دیوار تقریبا غیر ممکن است.

امروزه از سیستم های حفاظت فیزیکی مانند فنس های الکتریکی و دوربین مداربسته قفل های الکتریکی وانواع حفاظ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی ،حفاظ لیلیوم ،حفاظ نیزار ، حفاظ بوته ای،حفاظ نخل مرداب و…برای امنیت ساختمان خود استفاده میکنند که ار سرقت و وارد شدن و خسارت به اموال و دارایی با کمک حفاظ خودداری کنندکه برای جلوگیرس از سرقت اموال باید در ابتدا نصب حفاظ را در برنامه های خود قرار دهید.و همچنین حفاظ شاخ گوزنی به مصرف کنندگان این اطمینان را میبخشد هنگامی که در محل زندگی و یا کار خود نیستند امکان سرقت در مکان مورد نظر به کمترین درصد ممکن میرسد. مشتریان در مورد مزایا و کیفیت این حفاظ ها زیاد از ما سوال میپرسند عمده ترین تفاوت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای تراکم بیشتر حفاظ بوته ای میباشد به همین دلیل تراکم بیشتر حفاظ بوته ای میتوان گفت که این حفاظ امنیت بیشتری دارد.

خدمات و نصب حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای در قواره های دو متری ساخته میشود دوردیف موازی کنار هم با ارتفاع همسان سبب شده است تا عرضی ممناسب حدود 15 سانت در راس نرده حفاظ بوته ای داشته باشیم این عرض در بالاترین قسمت حفاظ سبب شده است تا امنیت حفاظ بوته ای به صورت قابل ملاحظه ای افزایش داشته باشد.این حفاظ نصب بسیار سریع وآسان و راحت دارد که به راحتی نصب میشود و برای حفاظت از دیوار هابا سقف های کوتاه مانند دیوار منازل مسکونی ،شرکتها،ادارات،کارخانجات،مدارس،مراکز آموزشی ومراکز پزشکی ،نظامی و باغ ها به کار می برند.این حفاظ بسیار نمای زیبا و شیکی به ساختمان شما می دهد .شرکت آراس افتخار دارد که بزرگترین عرضه کننده حفاظ های بوته ای، شاخ گوزنی، لیلیوم، نیزار(آبشاری) در ایران میباشد که باتوجه به تولید صنعتی این محصولات موفق به قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالای آن گردیده ایم. آراس حفاظ قیمت نرده حفاظ دیوار طرح بوته ای خاری را براساس نرخ اتحادیه تعیین کرده و از این رو دیگر نگران هیچ هزینه گزافی نباشید. زیرا نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای مصوب نظارتی، قیمت اولیه ساخت نرده دیوار بوته ای و سایر محافظ فلزی دور دیوار را تعیین می کند و آراس حفاظ نیز از این نرخ اتحادیه پیروی می کند. نکته مهم این است که ارتفاع و تراکم محافظ فلزی دور دیوار بوته ای نیز در قیمت نهایی ان موثر است. نرده حفاظ بوته ای که تراکم بالایی داشته باشد یا ارتفاع آن نیز بیشتر باشد قیمت بیشتری نیز دارد. زیرا باید تیغ های آهنی یا میلگردهای بیشتری در ساخت حفاظ به کار رود.همان طور که در بالا آمده حفاظ بوته ای طراحی اصلاح شده از حفاظ شاخ گوزنی ویژه شرکتی است.

آراس حفاظ عرضه کننده مستقیم حفاظ شاخ گوزنی بوته ای به سراسر کشور و بدون واسطه از شرکت، حفاظ شاخ گوزنی آراس حفاظ را با اطمینان خرید کنید و حتما ضرر نمیکنید چون حفاظ ما از بهترین حفاظ هایی است که تاکنون شناخته شده و باور داشته باشید که آراس حفاظ امنیت منزل ومحل کارتان را تضمین میکند. شما میتوانید تا آخر پروژه از مشاورین آراس حفاظ مشاوره بگیرید آن ها تا آخر پروژه در کنار شما هستند. و هر سوالی دارید میتوانید از آنها بپرسید واز آنها راهنمایی بخواهید.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x