Skip to main content

به طور کلی حفاظ نخل مرداب بین تمامی‌ شاخ گوزنی ها جزء زیباترین حفاظ های آهنی به شمار می‌روند. نخستین دلیل استقبال مردم از خرید این حفاظ ها زیبایی چشم نواز آن ها بود و بعد از آن جامعه با مزیت های پرشمار و کیفیت بی‌نظیر این محصولات آشنا شد. جمله بهترین انواع نرده حفاظ روی دیوار که در گروه تولیدی ما صورت گرفته نرده حفاظ نخل مرداب است . این نوع از نرده حفاظ روی دیوار در عین این که عرض مناسبی دارد در عین حال بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است. گروه صنعتی و تولیدی آراس حفاظ، حفاظ نخل مرداب را با طراح بسیار زیبا طراحی کرده است حفاظ نخل مرداب از حفاظ های نسل امروزه بشر است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این حفاظ به دلیل گل های بسیار زیبایی که دارد بسیار چشم نواز است. اگر مدل حصار لیلیوم نیز به گوشتان خورده باشد باید بگوییم که تفاوت مدل نخل مرداب با لیلیوم در مدل گل آنهاست. در حصار مدل لیلیوم گلبرگ ها به صورت جمع هستند اما در مدل نخل مرداب گلها به حالت تخت درآمده اند. حفاظ نخل مرداب به رنگ مشکی و غنچه و گل های آن به رنگ طلایی است تا خودش را نشان دهد این حفاظ از شاخه و ۲۰عدد گل تشکیل شده است. برای تولید این محصول میبایست همانند انواع نرده حفاظ روی دیوار ،به وسیله گیوتین قطعات میل گرد برش داده شده و برحسب طرح اولیه در قسمت خم کاری در سایز ها و ابعاد مختلف توسط دستگاه پرس خاص خم میشود . بعد از پایان خمکاری میله ها به قسمت جوش کاری انتقال داده شده و به هم جوش داده میشود.حفاظ نخل مرداب توسط استادان ماهر و بانظم  کنار هم چیده میشوند تا بسیار زیبا و جذاب دیده شوند. ازسوی دیگر به دلیل گل های متعدد روی هر شاخه دسترسی و عبور از آن بسیار دشوارو غیر ممکن خواهد بود در نظر داشته باشیم که حفاظ نخل مرداب از لحاظ امنیت خانه، شرکت یا باغ شما را تظمین میکند.حفاظ دیوار نخل مرداب و گل های زیبای آن هم امنیت راافزایش دادندهم موجب ظاهر شیک و زیبا در نمای ساختمان میشوند و قیمت مقرون به صرفه و مناسبی دارند حفاظ نخل مرداب با میلگردهای درهم گسیخته ورود ونفوظ سارقین به داخل ساختمان حیاط .ویلاو یا باغ ها رامنع میکند.طرح این نوع حفاظ از نخل های مرداب الهام گرفته است.زیبایی این حفاظ بسیار خیره کننده است و از دور چشم ها را به خود جلب میکند.


.این نوع حفاظ مقاومت بسیار بالایی برای ورود سارقان نشان داده است به دلیل وجود گل های سر بر افراشته روی نرده نخل مرداب مانع از عبورسارقین و دزدان میشودبه همین دلیل امنیت ساختمان شما را تامین میکند.

زیبایی خیره کننده حفاظ نخل مرداب از چند متری بر روی دیوار شمامشخص است این حفاظ با ظاهری بسیار زیبایی که دارد علاوه بر ایجاد امنیت دکوراسیون بسیار جذابی نیز به نمای خارجی ساختمان و ویلای شما میدهد. اگر به دنبال حفاظی مطمئن تر وایمن تر هستید نخل مرداب بهترین انتخاب می باشد.اینحفاظ ها دارای نقاط جوش بیشتری هستند شاسی این نوع حفاظ ها تقریبا یک متر طول دارد ودر ردیف های 1متری تولید میشود.

 

وبا روشco2والکترود جوشکاری میشوند.که شباهتی به الکترو معمولی ندارد چون جوش،co2با گاز و مفتول با استاد کارهای ماهر و مجرب جوش داده میشودوجوش آن بسیار مقاوم و محکم است. و نصب شاخه و گل های  حفاظ نخل مرداب نسبت به حفاظ شاخ گوزنی،بوته ای،لیلیوم،نیزاراز همه جوش بیشتری میبرد.در این حفاظ از ساقه پایین آنها به یکدیگر به شاسی به صورت قرینه متصل میشوند.و گل های حفاظ نخل مرداب از میلگرد بسیار کوچک درست میشود. گل های تشکیل شده از میلگرد های کوتاهند که در مرکز به هم متصل شده اند گل ها وشاخه های آن هم رنگ میباشند.تنوع رنگ ها در آن بسیار است اما رایج ترین رنگ ها سفید.مشکی و قهوه ای سوخته است.

حفاظ نخل مرداب ارتفاعی به اندازه 80تا120 سانت داردو عرض آن بستگی به اندازه ای که شما سفارش میدهید داردطراحی میشود. تفاوت نخل مرداب با لیلیوم در مدل گل هاست مهم ترین بخش نصب این حفاظ ها تعبیه تعداد کافی پین در کف دیوار و نحوه صحیح مها نمودن حفاظ از کناره هاست.طراحی و تولید این مدل به صورت بوته ای میباشد. که گل هایی به شکل گل های گل نخل مرداب به آن اتصال پیدا می‌کند. به صورت استاندارد بایستی در هر متر این حفاظ ۳ الی ۴ بوته کار شود و به هر بوته به نسبت ارتفاع حفاظ ۹گل تا ۱۷ گل نخل مرداب اتصال پیدا کند.

وزن حفاظ نخل مرداب در ازای هر متر بین 30 تا 35 کیلو است واز دو قسمت کناره ها باید به همدیگر جوشکاری شود باید به ازای هر متر 3 تا 4 بین روی دیوار تعبیه گردد.به صورت استاندارد باید از میلگرد بدون آج با شماره ۱۰ برای ساخت استفاده کرد. دیده شده بعضی از تولید کنندگان از میلگرد با سایز کمتر استفاده می کنند. شاید از نظر قیمتی کمی هزینه پایین بیاید ولی در اصل این کار باعث میشود ایمنی ساختمان به شدت پایین بیاید.

 

 نصب و رنگ حفاظ نخل مرداب

حفاظ نخل مرداب توسط مهندسین مجرب ما در آراس حفاظ با رعایت عرض شاسی پروفیل و سایر موارد مهم نصب میشودکارشناسان آراس حفاظ بسیار دقیق و به راحتی حفاظ نخل مرداب را نصب میکنند.نصب ایمن حفاظ ها کار بسیار آسانی به شمار نمیرود و مهندسین آراس حفاظ این حفاظ ها را استادانه و به بهترین نحو و شکل نصب میکنند. و بسیار محکم و مقاوم می کنند.تا در برابر هرگونه باد و طوفان در امان باشد و کوچک ترین تکانی نیز نمیخورد. حفاظ نخل مرداب در هر رنگی قابل استفاده است رنگ سفید،مشکی،قهوه ای سوخته از پر مصرف ترین رنگ های استفاده شده در این نوع نرده هستند.رنگ حفاظ نخل مرداب کوره ای است ما پودر را روی حفاظ میپاچیم و حفاظ را داخل کوره می‌اندازیم و با دمای بسیار زیاد آن رنگ پخته می شود وبه حفاظ نخل مرداب میچسبد وبسیار مقاوم دربرابر گرما، سرما ورطوبت است رنگ کوره ای با رنگ معمولی اصلا قابل مقایسه نیست و از لحاظ محکمی و استقامت ما به شما رنگ کوره ای را پیشنهاد میکنیم.بعد از رنگ آمیزی کامل حفاظ نوبت به رنگ کردن گل های متعدد حفاظ لیلیوم به رنگ دلخواه مشتری می‌باشد. حفاظ را به صورت برعکس آویزان کرده و سطلی کوچک و اندازه‌ای که گل‌ها درون آن قرار بگیرند پر از رنگ دلخواه شده و گل ها درون آن رفته و بیرون می‌آید. به این منظور تمامی گل ها رنگ آمیزی می‌گردند.حفاظ نخل مرداب را میتوان یک محصول فوق العاده در میان انواع محافظ روی دیوار به شمار آورد تفاوت حفاظ شاخ گوزنی نخل مرداب با حفاظ لیلیوم در مدل گل های این محصولات نهفته است انتهای شاخک هاو میلگرد های قوس دار حفاظ لیلیوم با یک فلزی شبیه به گل لیلیوم طراحی شده است. کارایی این حفاظ فوق العاده زیبا و امنیت بالایی دارد و از نظر زیبایی روی دیوار حرف اول را میزند فراموش نکنید اگر وزن آهن و حفاظ بیشتر باشد به همان میزان قیمت نیز بیشتر خواهد شد و هزینه بیشتری دارد.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x